HARLEY-DAVIDSON: PRODUCTLANCERINGSEVENEMENT

Gedurende de 118-jarige geschiedenis van Harley-Davidson heeft het merk nooit eerder de hele wereld samengebracht om live de presentatie van de nieuwe Harley-Davidson® line-up mee te maken. Op 19 januari 2021 verandert dat allemaal met H-D’s eerste online productlancering. Tijdens dit virtuele lanceringsevenement zal Harley-Davidson nieuwe 2021 motorfietsen, onderdelen en accessoires, motorkleding en kleding presenteren.

 

Bezoekers horen Harley-Davidsons management, productexperts en gepassioneerde medewerkers die voorop lopen in het vormgeven van de branche over alles wat er in 2021 naar jouw Harley-Davidson®-dealer komt.

Om mee te doen aan het H-D 2021 lanceringsevenement registreer je je eenvoudig op www.H-D.com/21.

 

Nieuwe benadering van productlanceringen

De wereldwijde virtuele lancering maakt deel uit van de gestroomlijnde en herziene aanpak van het bedrijf om producten op de markt te brengen. Eerder dit jaar kondigde Harley-Davidson aanzienlijke verschuivingen aan, waaronder het 30 procent stroomlijnen van zijn geplande productportfolio, het verschuiven van de nieuwe modeljaarlanceringen naar het begin van het rijseizoen en sterkere marketinginspanningen om de begeerlijkheid van het merk te vergroten en de impact op de markt te maximaliseren.

“We vinden het geweldig om de hele wereld virtueel samen te brengen om de inspiratie en passie achter onze 2021 motorfietsen te laten zien, waaronder een glimp van onze eerste Adventure Touring model, de Pan America™”, aldus VP Marketing Theo Keetell. “En we kijken ernaar uit om dit moment te delen met onze klanten en dealers over de hele wereld.”

 

Avonturier Jason Momoa deelt zijn passie

De Amerikaanse acteur, producer en motorliefhebber Jason Momoa speelt een belangrijke rol in het evenement op 19 januari. Momoa, die altijd op zoek is naar nieuwe avonturen, deelt zijn gedachten over de geheel nieuwe Pan America en legt uit hoe deze machine zijn passie voor Harley-Davidson en zijn mogelijkheden om grenzeloos te rijden, verbreedt.

“Harley-Davidson heeft mij de kans gegeven om op avontuur te gaan met geweldige mensen, ontzagwekkende plekken te zien en mij te inspireren voor de United We Will Ride serie”, vertelt Jason Momoa. “Ik vond het geweldig om met H-D samen te werken en de kans de krijgen om op de Pan America 1250 te rijden. Het is een perfecte motor die mijn liefde voor het buitenleven, avontuur en Harley-Davidson combineert. Ik ben ervan overtuigd dat de wereld deze fantastische Harley direct in de armen zal sluiten.”

 

Wereldwijde onthulling Pan America, 22 februari 2021

Tijdens het productlanceringsevenement op 19 januari kijken we ook vooruit naar de lancering van de Pan America ™ 1250, het eerste Adventure Touring model van Harley-Davidson. Op 22 februari 2021 brengt H-D de wereld opnieuw samen. Ditmaal om deze motorfiets tijdens een apart digitaal evenement te lanceren.

 

Meest geraadpleegde artikels

Helft van het aantal bromfietsen nog niet ingeschreven (41506)

Lees meer

Motorrijders op de busbaan voor een vlot en veilig verkeer (31534)

Lees meer

125 cc-scooter of motor: ook met rijbewijs B een mobiliteitsoplossing (17534)

Lees meer

Motorrijders en de ‘reddingsstrook’  (15753)

Lees meer

Motorkleding: comfortabele bescherming, ook in de zomer (8543)

Lees meer

  • cfmoto
  • tomos
  • guzzi
  • suzuki
  • ligier
  • triumph
  • honda
  • yamaha
  • cagiva
  • indian
  • turbho
  • sym
  • derbi
  • mbk
  • brixton
  • zero
  • piaggio
  • skyteam
  • polaris
  • ducati
  • ksr-moto
  • neco
  • harley-davidson
  • fb-mondial
  • vespa
  • boom-trikes
  • beta-motorcycles
  • victory
  • kawasaki
  • peugeot
  • lml
  • husqvarna
  • mash
  • bmw
  • can-am
  • royal-enfield
  • tgb
  • aprilia
  • gilera
  • orcal

Mis niks van het Belgische motornieuws!

Schrijf je in op de newsletter van moto.be

Hoe me informeren over de uitschrijving en het gebruik van mijn gegevens?